عارف درگذشت بهمنی را تسلیت گفت-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

عارف درگذشت بهمنی را تسلیت گفت

معاون اول رئیس جمهور درگذشت استاد محمدعلی بهمنی را تسلیت گفت.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 31
کد خبر: ۲۵۵۹۲۶

به گزارش راهبرد معاصر، محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت استاد محمدعلی بهمنی شاعر و ادیب معاصر را تسلیت گفت.

 

متن پیام تسلیت عارف به شرح ذیل است:

 

انا لله و انا الیه راجعون

ایران سرافراز شاعر بلندآوازه و صاحب نام خود و  یکی از سرآمدان شعر و ادب پارسی را از دست داد‌.

جناب آقای محمدعلی بهمنی، غزل‌سرای نام‌آشنای کشورمان با قریحه لطیف و شیوایی بیانش محبوب خاص و عام بود. ایران دوستی که همواره دلسوز منافع ملی و طالب عدالت بود.جهان وطنی که عاشق ایران و مردمش بود.

درگذشت آن انسان شریف را به مردم ایران و خانواده محترم او و اهالی فرهنگ و خرد و فضیلت تسلیت عرض می‌کنم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

محمدرضا عارف
معاون اول رئیس‌جمهور

/ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده